onsdag 26. mars 2014

Bryllupsforberedelser

For tiden går det mye i bryllupsforberedelser, samt annen planlegging av turer og lignende.. Skal blant annet en uke til Koh Samui neste uke (JIPPI!) og kanskje en liten helgetur til Ho Chi Minh med forloveden i april. I tillegg blir det nok en tur til det flytende markedet snart, samt en tur til Ayutthaya (litt usikker på om det ble skrevet riktig)

Bryllupsforberedelser:

Vi har:

*sett oss ut ringer!

* bestilt dress til forloveden, tror han blir veeeeldig kjekk! Koster ca 2000kr for dressen, skreddersydd.

*Jeg har bestilt brudeslør med mamma. Skal hente det til helgen! Skriver nok en egen post om dette, da det har vært svært vanskelig å finne et brudeslør i Bangkok.. :) Prisen ble litt høyere enn jeg hadde tenkt, ca 1000kr, men fra et litt mer fasjonabelt sted.

*Bestilt kjole til mamma, den også skreddersydd! :)

*Begynt å få oversikt over alle papirer osv som trengs for å bli lovelig gift, phu! Det er en papirmølle!! Begynte å få litt panikk da det viste seg at det kunne ta opp til 8 uker for forloveden å få papirene sine som sier han kan gifte seg! I tillegg gikk vi jo glipp av møtet vi hadde i den franske ambassaden den 3 mars, på grunn av at jeg endte på sykehuset etter epilepsianfallet..

* Bestilt stor bil til å frakte bryllupsgjester. Gjenstår å finne en sjåfør...

*Nesten ferdig med kirkeforberedelsene til katolsk bryllup (gifter meg i Frankrike)

*Bestilt champagne

Mye som står igjen, men føler at min kjære nå jobber mer med meg enn før.. menn er vel som kjent kanskje ikke sååå glade i å dille med bryllupsforberedelser?:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar