søndag 2. februar 2014

Bangkok - Ho Chi Minh

Idag har gått med til vasking av leilighet, ikke så veldig spennende med andre ord. Vi har tatt en liten tur ut for å sjekke ståa (med tanke på demonstrasjonene det blir skrevet om i media) men alt var veldig rolig i vår del av byen iallefall :) Håper bare at det ikke blir noe problem imorgen tidlig da jeg flyr fra Don Muang flyplassen som ligger like ved Laksi hvor blant annet VG kunne fortelle at en mann hadde skutt vilt rundt seg. Du kan lese om det her: Mann skjøt vilt rundt seg i Bangkok.

Forloveden reiste idag med jobb til Ny Caledonia, skal ikke si jeg er litt misunnelig, men må innrømme at mer enn 12 timers flytur med bytte i Sydney ikke akkurat frister når en skal være der under en uke!

For min del går ferden videre til Ho Chi Minh / Vietnam imorgen, gleder meg !! Skal møte en norsk venninne jeg studerte med i San Francisco for et par år siden, samt noen andre studievenner fra Vietnam som har tatt på seg oppgaven som guide for oss. Skal også se om jeg ikke får tatt turen innom en tidligere kollegas tante som driver en restaurant der... :)

Myggstikk: Myggen liker meg. 
Har nå fått enda flere stikk, 
tilsammen 7 stk som klør, 
og totalt siden jeg kom til Bangkok har jeg blitt stukket 20 ganger!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar