onsdag 26. februar 2014

Crazy Cat Lady har fått utfolde seg ganske fritt idag:D

Idag har jeg funnet ut at det ikke bare er i Taiwan og Japan at det finnes "katte-kafeer"! Det finnes hele FEM stykker her i Bangkok! HURRA! (Jeg er kanskje litt over gjennomsnittet glad i katter...)
Idag har jeg besøkt en av disse kafeene, og jeg tror nok jeg må tilbake! Det er mange katter i Bangkok, men jeg klapper dem som oftest ikke, fordi de ikke ser så rene ut, samt at de sikkert ikke ville satt pris på en liten kosestund med en på gata.. :)

PURR CAT CAFE CLUB

Hvordan komme seg dit? Ta BTS'en til Thong Lo. Ta exit 1. Finn Sukhumvit Soi 53 og gå nedover. Det tar ca 10 minutter å gå dit, og det er på venstre side av veien. De selger diverse varme og kalde drinker, alt til mellom 50-150 bath og kaker og noe mat til mellom 125-155 bath. De har egne regler (se bilde) men ingenting ufornuftig - det er ikke lov å bære/holde kattene, og de bærer preg av å bli tatt veldig godt vare på:) De var kjempesøte, og jeg tok masse bilder :)

Hit skal du hvis du vil kose med katter:)
Veska mi funket like fint som en pute..




Del av menyen

Jeg bestilte cola og bananofee pai.. og en stk pus!

Old and wise



Mitt sete!

Dørvakta!



1 kommentar:

  1. Det må ha vært en herlig avveksling å komme over denne kaféen med de skjønne kattene :)

    SvarSlett