lørdag 1. februar 2014

Dagen før valget..

Idag har vi igrunnen "slappet av". Føler vi ikke har gjort så mye, bare stresset litt med at vi ikke fikk ringt banken vår i England på grunn av at de har surret med huslånet vårt.. Det går rett og slett ikke ann å bruke de Engelske telefonene våres idag. Det går heller ikke ann å ringe fra Thai nummerene våres til hverken Norge, Frankrike eller England.. Jaja.. Satser på at det vil fungere igjen etter valget imorgen:)

Ellers har vi hatt en liten tur ut idag, jeg har nevnt noen ganger før at jeg har hatt lyst til å dra til Platinum Fashion Mall, men de driver å demonstrerer rundt BTS stasjonen som er nærmest(Chidlom BTS), så jeg har ikke turt å dra dit. Så idag tok vi en liten omvei og kom oss fint frem! Platinum Fashion Mall er wholesale/retail så derfor er det billigere når en kjøper flere. De fleste butikkene har fixed price her, men noen steder må du prute på første prisen de kommer med. Forloveden kjøpte seg to nye tskjorter og var godt fornøyd :) De kostet rundt 200-300Bath per stykk (40-60kr). Jeg kjøpte 3 kjoler til 160 bath per stykk ( ca 30kr stk) og en haug med piercinger til navlen (8stk tror jeg det ble) for 280 bath (55kr). I tillegg spiste vi en Green Tea kake på kafe der:)

Ikveld dro vi ut å spiste i "veien vår" igjen, denne gangen på Travel Lodge, en Dansk restaurant (og hotell) hvor vi spiste thai curry, mums! Siden det er valg imorgen og dermed forbudt med alkohol fikk forloveden "spesial te". Selv drakk jeg banan shake, som det ikke var noe alkohol i, og dermed ikke et problem.
Veldig mange drakk "spesial Tiger te":)


Myggestikk; 4 nye (tilsammen 17 siden jeg kom til Thailand)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar