onsdag 22. januar 2014

Ankomst Bangkok..!

Da har jeg ankommet mitt nye hjemland, Thailand.. :) Fløy med Royal Jordania via Amman, og må si jeg er rimelig fornøyd med meg selv og flyturen! ( Fornøyd med meg selv fordi jeg ikke gråt, og fornøyd med turen fordi den gikk uten turbulens!) :)

Var i Amman ca 2 timer, og fikk plutselig veldig lyst å besøke flere steder i midtøsten, men det får bli senere :)

Her er et lite bilde fra flyplassen i Amman:




Ellers fikk jeg pakket ut litt i går, spist middag i "veien vår" på en restaurant som heter Via Vai som ligger i Sukhumvit soi 8, fra Nana BTS tar det ca 4-5 minutter å gå og la meg ganske tidlig..

Idag våknet jeg litt sent, klokken 1 lokal tid. (Kl 07 norsk tid).. Men våknet til en hyggelig overraskelse! Fikk nemlig levert på døren en pakke jeg bestilte før jul som inneholdt litt ting til bryllupet mitt! Skriver en post om dette senere:)

Har også fått tid til en liten dukkert i bassenget på taket vårt, samt brukt litt tid på å bestille billetter til Singapore til neste uke! Forloveden må til Singapore for å ordne med jobbvisum, og dermed følger jeg etter (igjen, stakkars meg!) :) Dersom noen har tips om Singapore så sier jeg ja takk, gjerne! Blir der fra mandag-torsdag. 

Det passer egentlig veldig bra med en liten utenlandstur, siden de snakker om opprapping av protestene her i Bangkok.. Bor heldigvis i et ganske rolig strøk (selv om det er sentralt) så føler på ingen måte at jeg er i noe fare!

Runder av for idag, da jeg skal ut å veksle inn noen £ til thailandske bath før jeg møter forloveden og spiser middag. Har alltid vært litt skeptiskt til å veksle penger, men akkurat her i Thailand kan det se ut til å være verdt det! Skal komme tilbake med mer informasjon senere:)

Myggstikk telling: 3 oppdaget så langt, 3 aktive.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar