lørdag 11. januar 2014

Reiselivsmessen 2014, Oslo



Reiselivsmessen 2014 Telenor Arena

Inngangspenger: 50kr

Fikk med med et par tre bæreposer hjem, med blant annet dette:

- voucher for airbnb, verdi 700kr. Skal se om jeg finner ut av hvordan det fungerer, så kan jeg bruke det på en overnatting når jeg skal til Vietnam i februar, kanskje:)

- Siste nummer av Vagabond (verdi kr 99) Der har de artikler om både Thailand, Vietnam og Kambodsja, gleder meg til å lese!

-Magasinet Reiselyst (verdi kr 89) Her står det visst en artikkel om hvordan en kan reise og tjene penger samtidig.. intriguing...

-Forex penn (jeg pleier å miste penner, så en ekstra penn er alltid greit)

-Fikk vite litt mer om mulighet for å kjøpe leilighet i Thailand, det er litt komplisert, så får nok sette meg litt mer inn i det før jeg gjør noe så overilt som å kjøpe en ny leilighet.. :)

-Kart over forskjellige steder i Thailand, både til meg og til mamma som skal komme på besøk senere :)

-Informasjon om reisevaksiner jeg trenger, hadde heldigvis alle jeg trenger:)

-Norwegian bagasjelapp

-En liten pose nøtter / En jordbær slush

- En isskrape fra Torp flyplass, som mamma skal få..


Det er uendelig mange steder jeg ønsker å reise til, men er godt fornøyd med vårens program:
Neste uke: London
Om 2 uker: Bangkok, Thailand
Første uken i Februar: Vietnam (Ho Chi Minh)
Mai: Paris, Frankrike 

Blir sikkert endel småturer fra Bangkok også, men det får jeg ta litt mer på sparket:)

Hvor ville du helst reist på ferie?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar