mandag 20. januar 2014

London - Amman - Bangkok

Da runder jeg av min helg i London, og setter nesen mot Bangkok (via Amman, Jordan).

Har klart det umulige: nemlig å finne ny leieboer !! Phew! :) Fant en engelsk jente som flytter inn i Februar.

Ellers har jeg i løpet av helgen fått shoppet litt mer:


Var innom Factory Outlet hos Burberry (For å komme dit må en ta Overground til Hackney Central, deretter er det i fem minutters gangavstand). Har aldri kjøpt sånne dyre klær før, og var slett ikke sikker på at jeg kom til å kjøpe noe som helst.. Men fant endel bukser som var sterkt redusert, og endte opp med å kjøpe to par svarte bukser. Den ene kostet 59 pund - ca 590kroner, og den andre kostet .... 19 pund! 190kr! Satt ned fra over 540pund / 5400kr!

Ligger to andre outlets ved siden av, men hadde ikke tid til å dra dit denne gangen:)


Har også truffet endel venninner, tidligere kolleger, tidligere naboer og så videre.. Var innom på jobben på fredag og spiste lunsj, veldig merkelig følelse av å være tilbake der.. På lørdag spiste vi ute på Asadal, en Koreans BBQ, anbefales! Kostet oss ca 160kr per person (uten alkoholholdig drikke). Asadal ligger ved Holborn Tube Station, rett ved inngangen. Anbefaler å bestille bord i helgene! Hadde ikke mere batteri på telefonen, ellers hadde jeg lagt ved et bilde:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar