søndag 26. januar 2014

Bangkok - Singapore - Bangkok på timeplanen..

Imorgen setter vi nesen mot Singapore, jeg skal fly Tiger Air helt alene.. Reisefeber og litt flyskrekk skal ikke stoppe meg denne gangen heller:)

Er egentlig litt ok å fly fra Bangkok nå, det verserer endel forskjellig informajson, men det virker som flere frykter rødskjortenes inntog som skal skje denne uken (27 eller 28 januar). I tillegg er det Kinesisk nyttår på fredag, og kanskje valg neste uke, 2 februar. Mange ser riktignok ut til å mene at det kommer til å bli utsatt, og at opptøyene kommer til å fortsette en stund til. Selv håper jeg at det ikke blir masse bomber og vold slik noen spår..

Ellers har vi vært ute å spist middag med en kollega av min forlovede i går, koreansk barbeque, nom!!:) Er veldig usikker på hvor vi spiste, da vi dro med bil fra kollegaens leilighet ved Phrom Phong.

Idag har vi vært ute å gått litt, vært et par timer på taket (i bassenget) og vært ute å gått litt til.. Begynner å bli litt dumt at mange av gatene rundt de største kjøpesentrene er sperret av demonstranter, da jeg har litt få ting å ha på meg, og kjøpesenteret hvor de har billigst utvalg ligger ved Chidlom, hvor det er mange demonstranter..
Får heller satse på å finne noe i Singapore eller Vietnam når jeg skal dit:)

Julen har enda ikke sluppet taket:




Myggestigg: 13 stk. Ikke alle klør lenger, hurra!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar