onsdag 15. januar 2014

Noreli.no er oppe å går!

Da er endelig tiden inne: Websiden min er oppe å går!

www.noreli.no er live!

Kom gjerne med tilbakemeldinger eller om dere ønsker mer informasjon!

Siden har blitt laget av en veldig god venn av meg, Lars Grav i Grav Alvorlig!
Han er kjempeflink til å lage hjemmesider, og har også laget hjemmesiden til pappa'n min: www.gallerigrimso.com som kommer opp om et par uker. Pappa er nemlig kunstmaler og jeg kan røpe nå at han lager bordkortene til bryllupet mitt. Skal skrive en post om det senere tenkte jeg. Vil jo ikke at alle gjestene skal se ALT før bryllupet er i gang;)

Ellers holder jeg på med å pakke, avreise til London imorgen.. Denne gangen får jeg ikke pakket helt som jeg "vil" siden jeg har med en masse viktige papirer som må ligge i håndbagsjen.. Sånn er det når en flytter:) Skal alikevel prøve å reise så lett som mulig, og blir nok å plukke med meg et par tre ting i London før jeg reiser til Bangkok på mandag.. (Glemte blant annet igjen et vaffeljern i leiligheten vår i London..)

Så, det jeg egentlig ville si var: JIPPI, www.noreli.no er LIVE! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar