fredag 17. januar 2014

London helgetur..

I går gjorde jeg nesten ikke annet enn å reise.. føles det som.. Reiste fra Oslo til Gardermoen med ganske god tid. Flyturen gikk ganske greit, måtte vente en stund før vi fikk letta, siden flyet måtte stå i kø for å bli klargjort til å ta av i snøføyken.. Var visst ikke mange ombord, så var god plass og jeg fikk velge et sete som passet for meg, ble 6C. (Før ville jeg alltid ha sete ved vindu, men nå foretrekker jeg midtgangen, slipper å be fremmede reise seg hvis jeg skal på toalettet eller strekke bena).

Kom frem til Gatwick, og tok Southern til London Bridge (£9,6) og deretter bar det rett til leiligheten vår- vi har nemlig en leilighet i London som vi nå leier ut siden vi skal flytte til Thailand. Det ene paret som bor der ville flytte nærmere jobbene sine, så nå prøver vi å finne nye folk til å ta over. Hadde to par innom igår, men skal tilbake idag på en visning til, samt et par visninger på lørdag.. Blir spennende å se hvem som kommer! :)

Tilslutt dro jeg sammen med en tidligere kollega (som også skal være en av mine forlovere når jeg gifter meg til sommern!) og dro hjem til henne. Hun bor nord i London, så er ikke så godt kjent her. Var å hentet en pizza som takeaway, kostet litt over 50kr..

Idag skal jeg først en tur til Stratford, det er et stort kjøpesenter med et lite kjøpesenter ved siden av. OL stadiumet ligger også her. Skal hvertfall kjøpe sminkefjerner på Primark - 2 pakker for £1,5 (ca 15kr). Deretter skal jeg møte en gjeng tidligere kolleger for lunsj, ved Canary Wharf, ett av to finanssentrum.. Og etter lunsj er det visning i leiligheten igjen. På ettermiddagen har jeg ikke noen planer, så får se hva det blir til..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar